Create account Log in

Bach: Sacred Cantatas BWV Nos. 174: 176

[Edit]

Download links and information about Bach: Sacred Cantatas BWV Nos. 174: 176 by Gustav Leonhardt. This album was released in 2000 and it belongs to genres. It contains 18 tracks with total duration of 49:40 minutes.

Artist: Gustav Leonhardt
Release date: 2000
Genre:
Tracks: 18
Duration: 49:40
Buy on iTunes $4.99

Tracks

[Edit]
No. Title Length
1. Cantata No. 174 Ich Liebe Den Höchsten Von Ganzem Gemüte BWV 174: I. Sinfonia (featuring Nikolaus Harnoncourt) 6:09
2. Cantata No. 174 Ich Liebe Den Höchsten Von Ganzem Gemüte BWV 174: II. Aria: "Ich Liebe Den Höchsten Von Ganzem Gemüte" [Boy Soprano] (featuring Nikolaus Harnoncourt) 8:19
3. Cantata No. 174 Ich Liebe Den Höchsten Von Ganzem Gemüte BWV 174: III. Recitative: "O Liebe, Welcher Keine Gleich!" [Tenor] (featuring Nikolaus Harnoncourt) 1:07
4. Cantata No. 174 Ich Liebe Den Höchsten Von Ganzem Gemüte BWV 174: IV. Aria: "Greifet Zu, Fasst Das Heil" [Bass] (featuring Nikolaus Harnoncourt) 3:19
5. Cantata No. 174 Ich Liebe Den Höchsten Von Ganzem Gemüte BWV 174: V. Chorale: "Herzlich Lieb Hab Ich Dich" [Choir] (featuring Nikolaus Harnoncourt) 1:38
6. Cantata No. 175 Er Rufet Seinen Schafen Mit Namen BWV 175: I. Recitative: "Er Rufet Seinen Schafen Mit Namen" [Tenor] 0:25
7. Cantata No. 175 Er Rufet Seinen Schafen Mit Namen BWV 175: II. Aria: "Komm, Leite Mich" [Counter-Tenor] 4:54
8. Cantata No. 175 Er Rufet Seinen Schafen Mit Namen BWV 175: III. Recitative: "Wo Find Ich Dich?" [Tenor] 0:25
9. Cantata No. 175 Er Rufet Seinen Schafen Mit Namen BWV 175: IV. Aria: "Es Dünket Mich: Ich Seh Dich Kommen" [Tenor] 3:50
10. Cantata No. 175 Er Rufet Seinen Schafen Mit Namen BWV 175: V. Recitative: "Sie Vernahmen Aber Nicht" [Counter-Tenor, Bass] 1:06
11. Cantata No. 175 Er Rufet Seinen Schafen Mit Namen BWV 175: VI. Aria: "Öffnet Euch: Ihr Beiden Ohren" [Bass] 4:35
12. Cantata No. 175 Er Rufet Seinen Schafen Mit Namen BWV 175: VII. Chorale: "Nun, Werter Geist: Ich Folg Dir" [Choir] 1:37
13. Cantata No. 176 Es Ist Ein Trotzig Und Verzagt Ding BWV 176: I. Chorus: "Es Ist Ein Trotzig Und Verzagt Ding" [Choir] 2:34
14. Cantata No. 176 Es Ist Ein Trotzig Und Verzagt Ding BWV 176: II. Recitative: "Ich Meine, Recht Verzagt" [Counter-Tenor] 0:45
15. Cantata No. 176 Es Ist Ein Trotzig Und Verzagt Ding BWV 176: III. Aria: "Dein Sonst Hell Beliebter Schein" [Boy Soprano] 3:01
16. Cantata No. 176 Es Ist Ein Trotzig Und Verzagt Ding BWV 176: IV. Recitative: "So Wundre Dich, O Meister, Nicht" [Bass] 1:53
17. Cantata No. 176 Es Ist Ein Trotzig Und Verzagt Ding BWV 176: V. Aria: "Ermuntert Euch, Furchtsam Und Schüchterne Sinne" [Counter-Tenor] 2:49
18. Cantata No. 176 Es Ist Ein Trotzig Und Verzagt Ding BWV 176: VI. Chorale: "Auf Dass Wir Also Allzugleich" [Choir] 1:14

Details

[Edit]