Create account Log in

Lebendige Vergangenheit - Frida Leider (Vol. 2)

[Edit]

Download links and information about Lebendige Vergangenheit - Frida Leider (Vol. 2) by Frida Leider. This album was released in 1999 and it belongs to Opera genres. It contains 14 tracks with total duration of 01:11:14 minutes.

Artist: Frida Leider
Release date: 1999
Genre: Opera
Tracks: 14
Duration: 01:11:14
Buy on iTunes $9.99

Tracks

[Edit]
No. Title Length
1. Tristan Und Isolde Doch Nun Zu Tristan (featuring Das Orchester Der Staatsoper Berlin) 8:32
2. Die Walküre Nun Zäume Dein Ross, Reisige Maid (featuring Das Orchester Der Staatsoper Berlin, Friedrich Schorr) 4:25
3. Die Walküre Rette Mich, Kühne! (featuring Das Orchester Der Staatsoper Berlin) 3:58
4. Die Walküre War Es So Schmählich, Was Ich Verbrach (featuring Das Orchester Der Staatsoper Berlin, Friedrich Schorr) 7:35
5. Götterdämmerung Schweigt Eures Jammers (featuring Das Orchester Der Staatsoper Berlin) 3:38
6. Götterdämmerung Starke Scheite Schichtet Mir Dort (featuring Das Orchester Der Staatsoper Berlin) 11:44
7. Erlkönig (featuring Michael Raucheisen) 3:51
8. Auf Dem Wasser Zu Singen (featuring Michael Raucheisen) 3:23
9. Widmung - Marienwürmchen (featuring Michael Raucheisen) 4:28
10. Meine Rose (featuring Michael Raucheisen) 4:31
11. Der Nussbaum (featuring Michael Raucheisen) 2:57
12. Frühlingstraum (featuring Michael Raucheisen) 4:27
13. Wie Glänzt Der Helle Mond (featuring Michael Raucheisen) 3:04
14. Mignon (featuring Michael Raucheisen) 4:41

Details

[Edit]