Create account Log in

Alles Banane Die Kinderhitparade Folge 3

[Edit]

Download links and information about Alles Banane Die Kinderhitparade Folge 3. This album was released in 2009 and it belongs to Kids genres. It contains 21 tracks with total duration of 58:27 minutes.

Release date: 2009
Genre: Kids
Tracks: 21
Duration: 58:27
Buy on iTunes $8.99

Tracks

[Edit]
No. Title Length
1. Mach Mal Die Fliege (Joyride) (Nicole, Raphael, Melina) 3:02
2. Weil Sich Mami (Fading Like a Flower) (Lena, Claudia, Marlene, Ellen, Stefanie, Silvia) 3:02
3. Keinen Schlaf (Secret Love) (Johannes, Jasmin, Kirsten) 3:08
4. Hast Ein Neues Kleid Für Mi (Hast a Bisserl Zeit Für Mi) (Nadine) 2:56
5. Vielleicht niemals (Karen) 3:10
6. Ein Mensch Ist Immer Gut Zu Tieren (Ein Herz Kann Man Nicht Reparieren) (Doris, Nadja, Miriam) 2:58
7. Wir Sind Freunde (The Joker) (Katharina) 2:33
8. Stör' Den Lehrer Nie (Mercy, Mercy Me) (Jasmin) 2:21
9. Zwei Kerle Wie Wir (Sandra, Andreas) 3:00
10. Alles Bingo (CHRISTINA, Tina, Katharina) 3:23
11. Rauf Auf Den Turm Von Pisa (Wind Auf Der Haut Von Lisa) (Michael) 2:56
12. Ein Skateboard (Theresa) (Susanne) 3:09
13. Wir Kommen Nach Schweden (Willkommen Im Leben) (Nicole, Thomas, Tanja) 3:03
14. Warum Muß Ich Ins Bett (I'm Not In Love) (Hanina) 2:28
15. Ist Denn Nirgends Ein Strand Da (Manta) (Jens, Martin, MARCO, Bernd) 2:23
16. Alles Banane (Eric) 2:25
17. Aus 1000 Tönen Brücken Bauen (Love and Understanding) (Julia Crane) 2:24
18. Das Pausenbrot (Unchained Melody) (Alissa, Bianca) 2:31
19. Der Doktor Ist Krank (Déjà Vu) (Kevin, Hanina) 2:27
20. Die Schule Ist Der Größte Mist (Ich Hätt' Dich Sowieso Geküßt) (Michael) 2:29
21. Hier Ist Schon Wieder Nicht Gestreut (Ich Hab Mich So Auf Dich Gefreut) (Mirca) 2:39

Details

[Edit]